24.10.2014

T... Tuńczyk!

Dobry wieczór! Po całym dniu na malutkim mrozie, wróciłam do domu ze świeżutką, jeszcze ciepłą bagietką. Uwielbiam ich zapach, a smak jest niepowtarzalny i od razu, nawet osoba bez kubków smakowych (;p) może poczuć różnicę między taką nowinką, a chlebem z supermarketu.


Tak jak na śniadanie często wybieram owoce i owsiankę, na kolację obowiązkowo musi znaleźć się sałatka! Pod rękę wpadła mi zapomniana puszka tuńczyka i oto co wyczarowałam ;)


Składniki dla 2 osób:

1 x puszka tuńczyka
garść sałaty (w lodówce została nam tylko lodowa)
1 x pomidor
1/2 papryki
1/2 ogórka
1/2 opakowania sera feta
2 jajka ugotowane na twardo
1/3 paczki gotowanych warzyw (brokuły&kalafior)
sos winegret*
bagietka

*przepis niedługo!


Przygotowanie:
1. Jajka gotujemy w zależności od preferencji i ich wielkości, u mnie było to ok. 9 minut
2. Do jeszcze niewrzącej wody, osolonej wody wrzucić mrożone warzywa, zostawić ok. 5min od zagotowania, aby były chrupiące
2. Rozdzielić sałaty na talerze, dodać: pomidory, ogórki, paprykę, odcedzone warzywa, pokrojoną w kostkę fetę, jajka w ćwiartkach oraz tuńczyka
3. Delikatnie popieprzyć
4. Polać sosem

Voilà! Pyszna i pożywna sałatka, idealnie nadająca się do lunchbox'u, na obiad czy kolację gotowa. Czy to nie wspaniale, że jest taka szybka w przygotowaniu? :)


1 komentarz:

  1. świetny pomysł na sałatkę! a zwłaszcza, że jestem wielką fanką tuńczyka :)

    OdpowiedzUsuń